سایت ساز یوتاب
بستن
img
img
img
img
همین حالا سایت خود را با این قالب بسازید
menuordersearch
shafagh.utabweb.com

داک نمایشگرمایکروسافت گوشی رابه PCویندوز10 تبدیل می‌کند

عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید ...
۱۳۹۴/۸/۱۶ شنبه
(2)
(1)
داک نمایشگرمایکروسافت گوشی رابه PCویندوز10 تبدیل می‌کند
داک نمایشگرمایکروسافت گوشی رابه PCویندوز10 تبدیل می‌کند
مایکروسافت در مراسم شب گذشته ابزار جانبی «داک نمایشگر» Display Dock را معرفی کرد. با این داک شما می‌توانید گوشی‌های ویندوز 10 را مستقیما به یک مانیتور یا تلویزیون متصل ‌کنید و از گوشی مثل یک کامپیوتر دسکتاپ استفاده کنید. به این ترتیب، صفحه‌ی کامل ویندوز روی مانیتور یا تلویزیون نمایش داده می‌شود.
البته این پلت‌فرم یک ویندوز 10 کامل و تمام عیار نیست، زیرا حتی قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند هم نمی‌توانند نرم‌افزاری با علمکرد بالا مثل ویندوز 10 را پشتیبانی کنند. اما شما می‌توانید از برنامه‌ی آفیس و Outlook استفاده کنید و با وضوح 1080p محتوای تصویری تماشا کنید.
داک نمایشگر مایکروسافت گوشی را به PC ویندوز 10 تبدیل می‌کند
گوشی از طریق کابل USB-C به داک نمایشگر متصل می‌شود و سپس شما می توانید نمایشگر خود را از طریق HDMI یا DisplayPort متصل کنید. ابزارهای جانبی دیگر هم مثل موس یا صفحه‌کلید از طریق سه درگاه USB 2.0 که در پشت این داک قرار دارند، به آن متصل می‌شوند.
از همه مهم‌تر اینکه، هنگام اتصال به نمایشگر، گوشی کاملا قابل استفاده است و کارایی‌های خود را دارد. اگر شما تماسی دریافت کنید، می‌توانید آن را جواب دهید، یا اینکه می‌توانید در صفحه‌ی گوشی‌تان نگاهی به برنامه‌های‌تان بیندازید.
داک نمایشگر مایکروسافت گوشی را به PC ویندوز 10 تبدیل می‌کند
مایکروسافت می‌گوید داک نمایشگر “به زودی می‌آید”، اما تاریخ دقیق عرضه و قیمت آن معلوم نیست. هردو گوشی لومیا 950 و 950XL ماه آینده به بازار عرضه خواهند شد. امیدواریم که این دستگاه مفید و کاربردی هم در کنار آنها عرضه شود.
aparatfacebookgooglelinkedintwiter
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
قوانین کلیه ضوابط و قوانین فروشگاه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد . در صورت هرگونه تغییر در ضوابط و قوانین فروشگاه متعاقبا تغییرات جدید در همین صفحه درج می گردد . راهنمای سایت برای خرید از فروشگاه پس از اطمینان از موجودیت و قیمت کالای مورد نظر خود ، میتوانید کالا را به سبد خرید خود اضافه نمایید . برای ثبت نهایی سفارش باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر تا کنون حساب کاربری نساخته اید، ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و حساب کاربری خود را ایجاد نمایید. ضمانت اصل بودن کالا کلیه کالاها دارای برچسب هولوگرام بوده و هیچ گونه دخل و تصرفی بر قطعات و اجزای وابسته آنها صورت نگرفته است . کلیه پک کالا بدون کوچکترین آسیب و کم و کیفی از تولید کننده مستقیما خریداری شده و در اختیار مشتری قرار میگیرد. کلیه گارانتی های ارائه شده برای کالاها نیز از جانب شرکت های معتبر و نمایندگان کالاها می باشد.